FAQ – Svar på spørgsmål

Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål der kan være i forbindelse med valget af Faktura-Boks. Det kan være omkring brugen af Faktura-Boks, hvordan systemet tages i brug og om selve implementeringsprocessen.

Eller et helt andet spørgsmål.

Er dit spørgsmål ikke på listen? Send venligst en mail med dit spørgsmål til info@faktura-boks.dk. Så hører du fra os.

Hvad er prisen for en Faktura-Boks?

Vi udarbejdet altid kundespecifikke tilbud efter en gennemgang af Faktura-Boks, hvor vi sporer os ind på kundens behov. Det er gratis at opleve Faktura-Boks. Udfyld vores formular og vi vender tilbage til dig med et tidspunkt.

Hvad er fordelene ved Faktura-Boks?

Fordelen er at Faktura-Boks kan udbygges efter hvilket behov virksomheden har.

I starten godkendes alt måske automatisk og sendes til økonomisystemet. Pludselig ønsker man at etablere et godkendelsesflow. I starten kun med en godkender men senere sættes det op med flere. Derefter etableres måske fast kontering, udkonteringskabelon, projektmodul m.m.

Vi udvikler det der giver mening og som vi kan se andre også kan bruge det. Dem der ønsker det betaler mest for det, men er funktionen først udviklet kommer det alle vores øvrige kunder til glæde.

Hvordan kommer man igang?

Efter accept af vores tilbud og underskrivning af vores kontakt sendes oplysninger om jeres organisation i et Excel ark og vores opsætning af Faktura-Boks starter. Man kan være igang i løbet af en uge hvis man vil.

Et brev sendes til jeres leverandører med information om hvordan I fremover vil modtage jeres fakturaer. Som pdf til en mail eller via EAN.

Derefter guides I via teamviewer og lærer derigennem at bruge Faktura-Boks. Husk vi har gratis support.

Hvad er funktionerne i Faktura-Boks?

Faktura-Boks håndterer alle virksomhedens fakturaer. I logger ind på en hjemmeside og ser jeres dokumenter.

En af styrkerne ved Faktura-Boks er muligheden for specifikt godkendelsesflow samt mange funktioner der letter godkendelse og kontering af fakturaer. Se mere under funktioner.

I modtager en daglig mail med fakturaer til godkendelse. De fordeles efter projekt, kreditor eller til postmodtager der fordeler dokumenterne til videre godkendelse.

Hvad ligger uden for Faktura-Boks?

Vi har integration til de mest almindelige økonomisystemer.

Vi har endnu ikke integration direkte til bankerne, men det er muligt at trække en bankfil fra vores bankmodul som kan indlæses i de fleste banker.

Hvordan ser dagligdagen ud?

Én gang dagligt sendes en mail til brugerne med en oversigt over de fakturaer der ligger til godkendelse.

Fakturaerne fordeles efter ansvarlig for projekt, kreditor eller til postmodtager som fordeler fakturaerne til godkendelse i organisationen.

Tillid er grundstenen

 

20 års erfaring med digitalisering

 

Kundecase:

Avant Denmark – Biludstyr

Prøv Faktura-Boks, undgå:

 

  • At bruge masser af tid på et nyt produkt – vi aflæser data fra fakturaen
  • Fakturaen der blev væk – søgning på detaljer
  • Dobbeltbetaling – dubletkontol
  • Overbetaling til leverandøren – kontrol på aftalt pris
  • Manuel behandling af fakturaen – printe, godkende, taste, betale

Læs mere om funktionerne her.

Socialt frikort logo

Vi anvender praktikanter via Sønderborg Kommune. 

Kontakt os:
F-Boks ApS – Stenager 2 – 6400 Sønderborg
Telefon: 7440 3661
e-mail: info@faktura-boks.dk
CVR: 33595026 EAN: 5790001688875

Hjælp til vore kunders leverandører:
Vejledning: Send faktura via EAN i e-conomic
Send jeres faktura elektronisk via Sproom

Kreditværdighed

kreditværdighed